Stichting Waardeburgh, Wijkverpleging Hardinxveld-Giessendam

Thuiszorg

Venusstraat 1 A 3371 TN Hardinxveld-Giessendam
Deze locatie is onderdeel van Stichting Waardeburgh

Waardering van Stichting Waardeburgh, Wijkverpleging Hardinxveld-Giessendam - Hardinxveld-Giessendam op 22 oktober 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Ik vind dat de verpleging heel lief met mij om gaat. Als ik wat aan de verpleging vraag dan word ik meteen gehoord. Soms heb ik een leuk uitje of afspraak. Als ik een afspraak heb kan ik dat aangeven. Ze komen dan op een ander tijdstip mij verzorgen. Ik vind het heel fijn dat dit mogelijk is. Ik vind alle verzorgenden heel prettig in de omgang. Ze zetten af en toe ook thee voor mij omdat ik dat zelf niet zo makkelijk kan. Ik vind ze heel goed voor mij. Ik heb last van ingegroeide nagels. Ik vind dat ze die heel goed verzorgen en verbinden. Ik vind de verpleging alert. Ze zien precies wat ik nodig heb. Ze vragen ook altijd wat ze voor mij kunnen doen. Dat vind ik heel goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Waardeburgh, Wijkverpleging Hardinxveld-Giessendam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.