Stichting Waardeburgh, Wijkverpleging Sliedrecht

Bonkelaarplein 7 3363 EL Sliedrecht
Deze locatie is onderdeel van Stichting Waardeburgh

69 resultaten voor je selectie:

30 juni 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Wat kan beter: beter luisteren naar de client zou fijn zijn als ik om 4 uur koffie krijg. Ik ben tevreden over: ik kan laat naar bed.

6.6
30 juni 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Wat kan beter: mondkapjes dragen indien mogelijk. Ik ben tevreden over: zorgverlening past bij manier van leven.

6.2
30 juni 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Wat kan beter: dat ze meer op vaste tijden komen. Ik ben tevreden over: vriendelijk adequaat hygienisch.

7.1
30 juni 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Wat kan beter: het wisselen van de zusters. Ik ben tevreden over: de zorg op zich.

6.9
30 juni 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Wat kan beter: dat zou ik niet kunnen zeggen ik ben contend zo als het gebeurd. Ik ben tevreden over: de manier van zorgverlening.

7.8
30 juni 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Wat kan beter: meer pro actief habndelen bij wond behandeling. Ik ben tevreden over: vriendelijk plus de dagbesteding.

30 juni 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Wat kan beter: ind eze rare tijd voor de teams nog duidelijker afspraken maken over de zorgkwaliteit hygiene. Ik ben tevreden over: continuiteit en sociale beleving.

30 juni 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Wat kan beter: ik ben tevreden. Ik ben tevreden over: sociaal contact.

9.4
30 juni 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Wat kan beter: dat gehele puntenlijst wordt doorgenomen. Ik ben tevreden over: communicatie.

8.1
30 juni 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Wat kan beter: ik had ruim 1 jaar de zorg van het team van hardingsveld wat ik jammer vind is dat ik nu het team van sliedrecht heb. Ik ben tevreden over: ik ben niet tevreden over de vele wissling...

8.3
30 juni 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Ik ben tevreden over: vriendelijkheid en aandacht.

30 juni 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Wat kan beter: soms lang wachten op de zuster verzorgster als je op de alarmbel hebt gedrukt. Ik ben tevreden over: de aandacht van de verzorger voor de verzorgde zowel voor de persoon als voor...

8.8
30 juni 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Wat kan beter: de zorg voor ouderen is erg uitgekleed. Ik ben tevreden over: de aandacht van de medewerkers ze zijn erg lief en aardig.

7.5
30 juni 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Wat kan beter: alle zusters in deze virustijd mondkapjes. Ik ben tevreden over: de kruisjes geven mijn tevredenheid aan.

8.1
30 juni 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Wat kan beter: graag een mededeling als de zorg verlaat is. Ik ben tevreden over: persoonlijke aandacht.

9.7
30 juni 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Wat kan beter: onbekend. Ik ben tevreden over: over al te vree.

9.4
30 juni 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Wat kan beter: zorg is priema. Ik ben tevreden over: aandacht aandacht.

30 juni 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Wat kan beter: ik vind de zorg wel goed. Ik ben tevreden over: zoals ik behand wordt.

7.2
30 juni 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Wat kan beter: ik ben bijzonder tevreden met de hulp die ik ontvang. Ik ben tevreden over: de verzorgsters zijn allemaal erg aardig.

9.8