Stichting Waardeburgh, Wijkverpleging Sliedrecht

Thuiszorg

Bonkelaarplein 7 3363 EL Sliedrecht
Deze locatie is onderdeel van Stichting Waardeburgh

Waardering van Stichting Waardeburgh, Wijkverpleging Sliedrecht - Sliedrecht op 19 oktober 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

De afspraken worden netjes nagekomen. De medewerkers gaan goed met mij om en hebben altijd een luisterend oor. Ik merk wel dat de één wat meer aandacht geeft dan de ander. Ze komen mij helpen met mijn steunkousen aan en uit trekken. Ik vind dat de medewerkers voldoende verstand van zaken hebben. Ze letten goed op mij en als ze iets niet vertrouwen, dan gaan ze daar actie op ondernemen. Er komen regelmatig verschillende medewerkers, maar ik ken ze wel allemaal. Als ik in de ochtend vroeg weg moet, dan komen ze eerder zodat ik op tijd weg kan en dat vind ik erg fijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Waardeburgh, Wijkverpleging Sliedrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.