Stichting Waardeburgh, Wijkverpleging Sliedrecht

Thuiszorg

Bonkelaarplein 7 3363 EL Sliedrecht
Deze locatie is onderdeel van Stichting Waardeburgh

Waardering van Stichting Waardeburgh, Wijkverpleging Sliedrecht - Sliedrecht op 23 oktober 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Het zijn heel aardige meiden. Het voelt alsof het vrienden zijn, het is niet afstandelijk. Het is niet echt een vast team wat er komt, maar ik ken ze allemaal. Dat is wel vertrouwd en het is ook fijn dat ze mij kennen. Ik heb met ze afgesproken dat ze op een bepaald moment van de dag bij mij komen en dat gaat altijd goed. Ik had ook niet anders verwacht. Er is dan altijd wel tijd en ruimte om even gezellig wat met elkaar te drinken en te praten. Ze vragen altijd hoe het met me gaat en dan geef ik ook eerlijk antwoord. Toen ik me beroerd voelde, belden ze gelijk de huisarts. Dat vond ik wel prettig, want zelf ben ik daar wat lakser in. Dit voorkomt toch erger.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Waardeburgh, Wijkverpleging Sliedrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.