Stichting Waardeburgh, Wijkverpleging Sliedrecht

Thuiszorg

Bonkelaarplein 7 3363 EL Sliedrecht
Deze locatie is onderdeel van Stichting Waardeburgh

Waardering van Stichting Waardeburgh, Wijkverpleging Sliedrecht - Sliedrecht op 22 oktober 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Ik ben wel tevreden over hoe het de laatste tijd gaat. Vorig jaar voelde ik mij wegzakken en kreeg ik een Tia. Ik kon nog net op tijd op mijn alarm drukken. Ik heb toen wel een half uur moeten wachten voordat er iemand kwam om mij te helpen. Dat vond ik erg lang. Enige tijd terug kwam er met mijn verzorgster iemand mee, die aan mij werd voorgesteld als zijnde de verzorgster die mij voortaan zou komen helpen. Uiteindelijk is die persoon niet gekomen en dat vind ik vervelend. Ik word drie keer in de week gedoucht. Iedere dag word ik geholpen met het aandoen van mijn steunkousen en in de avond komen ze helpen om mijn kousen uit te trekken. Ik vind de verzorgsters wel vriendelijk. We maken altijd een praatje tijdens het douchen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Waardeburgh, Wijkverpleging Sliedrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.