Stichting Waardeburgh, Wijkverpleging Sliedrecht

Thuiszorg

Bonkelaarplein 7 3363 EL Sliedrecht
Deze locatie is onderdeel van Stichting Waardeburgh

Waardering van Stichting Waardeburgh, Wijkverpleging Sliedrecht - Sliedrecht op 22 oktober 2018 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Ik word twee keer per week geholpen met douchen. Ik vind dat er goed voor mij gezorgd wordt. Ik krijg veel verschillende verzorgsters over de vloer. Ik merk wel dat er veel verschil zit tussen de diverse medewerkers. Ik maak me daar verder niet druk over. Ik kan met iedereen goed overweg. Dat komt omdat ik zelf erg makkelijk ben. Over het algemeen word ik gebeld als de verzorgsters vertraagd zijn en niet precies op de afgesproken tijd kunnen komen. Dat vind ik prettig. Als ik ergens mee zit, zullen ze me altijd helpen. Ik heb het gevoel dat ik met al mijn vragen bij ze terecht kan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Waardeburgh, Wijkverpleging Sliedrecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.