Waardering van STMG Arnhem - Arnhem op 31 mei 2016

7.7

Mijn vader krijgt zorg van de STMG en ik vind dat ze goed op hem letten (hygiëne, gezondheid) en heel vriendelijk zijn in de omgang en als er iets is van onze of hun kant kunnen we dat tegenwoordig heel gemakkelijk bespreken via carenzorgt. Hij is wel in de afgelopen jaren een paar keer team veranderd en dat was misschien meer nog voor ons kinderen dan voor pa verwarrend. Ik hoop dat het nu rustig blijft op dat gebied, want ik ken natuurlijk lang niet alle dames en heren die bij pa langs komen en dan is het wel fijn als je af en toe dezelfde thuiszorgmedewerker tegen komt met het Fingerspitzengefühl die ook dingen meteen oppakt waar het even niet helemaal soepel loopt (in ons geval de maaltijdenservice die pa krijgt en waar de thuiszorg gelukkig op toe ziet en ik moet zeggen dat het ook best lastig is om daar op te letten met een vergeetachtige man die alles opeet wat hij ziet of niet). Ik ben dus vooral heel blij met de medewerkers met veel ervaring, deskundigheid, humor (!) en liefde voor het vak en dat in hun luwte de volgende generatie rustig kan groeien.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor STMG Arnhem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.