STMG Zevenaar

Thuiszorg

De Hooge Bongert 1 A 6903 DA Zevenaar
Deze locatie is onderdeel van STMG

Waardering van STMG Zevenaar - Zevenaar op 12 december 2016 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Ziekte van Alzheimer

Ze behandelen mijn vrouw goed. Ze hebben aandacht voor haar. Mijn vrouw is moeilijk in de omgang, dus het is best lastig voor ze. Ze gaan er goed mee om, ze proberen met humor het humeur van mijn vrouw te doorbreken. Soms is het wel moeilijk voor de thuiszorg over hoe ze met haar om moeten gaan. Dan heb ik ruggespraak met zo over hoe we het aan moeten pakken. Ik vind het wel goed dat ik er bij betrokken word, want het valt voor mij ook niet mee. Ze hebben ook overleg met de huishoudelijke hulp hoe ze het met elkaar op kunnen lossen voor mij en mijn vrouw. Ik vind dat wel goed, want je kunt beter met elkaar overleggen, dan langs elkaar heen werken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor STMG Zevenaar? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.