Waardering van STMR Thuiszorg, Wijkteam AZ Elden - de Laar - Arnhem op 23 april 2019

• Hartaanval

Moest een aantal weken een steunkous aan hebben, wegens een hartoperatie en kon ik dit onmogenlijk zelf doen. Ook mijn vrouw kreeg dit niet voor elkaar. Maar dank zij de thuiszorg STMR werd dit een fluitje van een cent. Vriendelijkheid straalde van ze af,ook de deskundigheid van hun kant was voortreffelijk. Als ik ooit weer hulp nodig mocht hebben, dan weet ik ze te vinden.

Reactie van/namens Thuiszorg STMR Thuiszorg, Wijkteam AZ Elden - de Laar - Arnhem

Bedankt voor uw mooie waardering. Fijn dat u aangeeft dat er aandacht, vriendelijkheid en deskundigheid was. Dat vinden we heel belangrijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor STMR Thuiszorg, Wijkteam AZ Elden - de Laar? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.