STMR Thuiszorg, Wijkteam Huissen Zilverkamp

Thuiszorg

Wilhelminastraat 4 A 6851 KP Huissen
Deze locatie is onderdeel van STMR

Waardering van STMR Thuiszorg, Wijkteam Huissen Zilverkamp - Huissen op 20 oktober 2018

Herkennen veranderingen

Vast team

Mijn moeder en in het verleden ook mijn vader krijgen al jaren zorg van STMR.Beiden zijn erg tevreden over de Ontvangen zorg en betrokkenheid van de dames!Inmiddels (sinds 1,5 jaar) woont mijn vader niet meer thuis maar in een gesloten afdeling in Bemmel. Er is altijd een goed en direct contact geweest tussen mijn vader,moeder, mensen van de stmr en mij.Ik, maar op de eerste plaats mijn moeder zijn ontzettend blij met jullie maar.....ik vráag me af waarom er niemand naar Geert is geweest of op enige wijze contact met hem heeeft gezocht, ik heb deze voortgang best gemist. Jullie hebben heel lang de zorg voor Geert gehad en inmiddels voor mijn moeder.Het lijntje tussen stmr en mij is kort en prettig en goed maar toch mis ik de verdere betrokkenheid naar mijn vader.De hele situatie van mijn ouders is schrijnend, jullie bekend.. Ik vraag me wel af wat jullie kunnen betekenen hierin?

Reactie van/namens Thuiszorg STMR Thuiszorg, Wijkteam Huissen Zilverkamp - Huissen

Heel hartelijk dank voor de mooie waardering die u ons geeft. Het doet ons erg goed dat jullie zo tevreden zijn over ons en onze zorg. U geeft aan dat u betrokkenheid naar de zorg van uw vader mist sinds hij niet langer thuis woont. De professionele zorg voor uw vader is nu in handen van het zorgteam in Bemmel. Onze verantwoordelijkheid is professioneel en zakelijk gezien afgerond. Onze menselijke betrokkenheid blijft hoog. We zijn en blijven geïnteresseerd in de gezondheid en het welzijn van uw vader. Daar stellen we uw moeder en u ook regelmatig vragen over. Wanneer u behoefte heeft, hierover te praten, nodigen we u uit contact met ons op te nemen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor STMR Thuiszorg, Wijkteam Huissen Zilverkamp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.