Waardering van STMR Thuiszorg, Wijkteam Tiel Rauwenhof - Tiel op 26 juni 2019

8.9

Voor mij hoeft uw zorg niet verbeterd te worden. Uw kantoor is goed bereikbaar om afspraken te maken, de afgesproken tijd wordt meestal gehaald.

Reactie van/namens Thuiszorg STMR Thuiszorg, Wijkteam Tiel Rauwenhof - Tiel

geplaatst op 10 juli 2019

Hartelijk dank voor uw reactie. U geeft aan dat een vast team beter kan. STMR wil alle zorg zoveel mogelijk door eigen medewerkers leveren en voldoende goede medewerkers in dienst nemen om dit te kunnen borgen. Op deze wijze kan zij de juiste deskundigheid voor de zorg bieden en een goede, volwaardige cliëntrelatie verkrijgen. Op dit moment kampt de hele sector met een krapteprobleem op het gebied van goed opgeleid personeel. Ondanks onze grote aandacht voor werving en selectie blijft het lastig. Wij nemen uw reactie serieus en blijven openstaan voor feedback.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor STMR Thuiszorg, Wijkteam Tiel Rauwenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.