STMR Thuiszorg, Wijkteam Tiel West

Thuiszorg

Hertog Karellaan 134 4001 RE Tiel
Deze locatie is onderdeel van STMR

Waardering van STMR Thuiszorg, Wijkteam Tiel West - Tiel op 5 april 2017

Herkennen veranderingen

Vast team

MS

Waardering over: Personeel STMR Thuiszorg, Wijkteam Tiel-West & Woonzorgcentrum Tiel Westlede.   Mijn echtgenote heeft al jaren MS. Haar mobiliteit is afhankelijk van zorg en hulpmiddelen. Zelf heb ik problemen met longen(COPD) en een afwijking in het ritme van de hartslag  (hartritmestoornis)  In augustus 2006 werd, door de directeur en de locatie manager  “Westlede” ,  voor de bewoners van  en familieleden, een info avond belegd. Hoofdthema voor deze avond was: “De laatste ontwikkelingen bij de nieuwbouw van het nieuwe Multifunctionele woon-/zorgcentrum “De Vier Gravinnen” in Tiel. Na een ruime en duidelijke presentatie hebben we ons, mede gelet op onze toekomst, als geïnteresseerden voor dit nieuwe project bij woningstichting “SCW-Tiel” aangemeld. Nu 10 jaar later blijkt het een uitstekende beslissing te zijn geweest. Het afgelopen jaar liet vooral de gezondheid van mijn echtgenote veel te wensen over. Na een vrij lange moeilijke periode (o.a. in ziekenhuis/zorgcentrum) kon ze, na uitvoerig overleg  tussen de locatiemanagers van STMR “Westlede” en Wijkverpleegkundige van STMR Wijkverpleging “ Centrum Tiel-West”, weer terug naar huis. Omringd door kwalitatief personeel gaf het haar vanaf  de eerste week weer meer energie. De rust en het vertrouwen keerden, mede door een uitstekende verzorging/begeleiding, langzaam weer terug. De verpleging komt minimaal drie keer per dag om mijn vrouw te helpen met wassen, aankleden, de steunkousen en  de medicijnen. 's Nachts komt de verpleging van Westlede,  bijna geruisloos binnen, om  o.a. ook de werking van de katheder te controleren. Voor eventuele calamiteiten is er tevens een alarmsysteem aangebracht. Als deze, bij hoge uitzondering wordt gebruikt, bellen ze eerst en als het dan echt nodig is, zijn ze binnen enkele minuten aanwezig. De personele samenwerking in het Multi functionele  woon-zorgcomplex “De Vier Gravinnen” tussen STMR „Westlede“ en STMR “ Centrum Tiel West“ is qua sfeer en communicatie, van grote klasse!! Wanneer ik als mantelzorger weleens niet zo lekker in mijn vel zit ben ik dankbaar voor de hulp en adviezen die mij door de verpleging worden aangereikt. Zij zijn zeer deskundig, flexibel en onderhouden indien nodig o.a. contacten met artsen, apotheek en de thuiszorgwinkel " Vegro". Ik wil hierbij graag een “groot” compliment geven aan alle medewerkers van “Tiel-West” en “Westlede” voor hun uitstekende zorg en begeleiding. Gemiddelde cijfer:  8.7. Ook hulde aan de opdrachtgevers/architecten voor het ontwerpen van deze moderne variatie van woonvormen in “De Vier Gravinnen”. De intentie om langer samen te kunnen blijven wonen is, met deze opzet, aangevuld met de kennis/vaardigheden en ruime creativiteit/ flexibiliteit van het personeel, m.i. voldoende bewezen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor STMR Thuiszorg, Wijkteam Tiel West? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.