Waardering van SVRZ ZorgThuis Axel - De Welstede, De Wintertuin en 't Kasteeltje - Axel op 31 mei 2017 interview

8.2
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

In de ochtend en avond word ik geholpen met mijn kousen. De medewerker komt op tijd en ik heb geen klachten. Als ik extra hulp nodig heb, dan kan ik daar altijd om vragen. Ze helpen altijd. Het team bestaat uit verschillende medewerkers. Ik vind dat soms vervelend, wil liever altijd dezelfde, maar dat kan niet altijd.

Reactie van/namens Thuiszorg SVRZ ZorgThuis Axel - De Welstede, De Wintertuin en 't Kasteeltje - Axel

Wij vinden het fijn dat u uw ervaring met ons wilt delen. Uit uw reactie maak ik op dat u tevreden bent over de dienstverlening van SVRZ. We proberen zoveel mogelijk met een vast team te werken maar dit is helaas niet altijd mogelijk.
Met vriendelijke groet, Ilse de Croock, locatiemanager SVRZ De Vurssche en De Molenhof.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor SVRZ ZorgThuis Axel - De Welstede, De Wintertuin en 't Kasteeltje? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.