Waardering van SVRZ ZorgThuis Heinkenszand - Dijkstede, Fonteyne en Rietzanger - Heinkenszand op 1 juni 2017 interview

7.5

Op het ogenblik moet ik mij aanpassen op hun, omdat ik elke moment geplaatst kan worden in een verzorgingshuis. Ik wil dit namelijk niet. De ene medewerker is wel alert en de ander gaat verder met waar hij of zij mee bezig is. Maar ik heb vaste medewerkers. Ik vind dit heel goed, omdat zij weten wat zij moeten doen. Ze komen over het algemeen hun afspraken na. Ze komen wel eens later, maar dan is er iets tussengekomen.Bovendien gaan de medewerkers goed met mij om. Ze gaan informeel met mij om. Ik word niet aangesproken met u. Aan hun manier van doen, kan ik uit opmaken dat ze deskundig zijn. Daarnaast vragen ze ook goed door.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor SVRZ ZorgThuis Heinkenszand - Dijkstede, Fonteyne en Rietzanger? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.