Waardering van SVRZ ZorgThuis 's Gravenpolder - Vorsvliet, De Zwake - 's-Gravenpolder op 1 juni 2017 interview

7.5

Het is een hele moeilijke zaak om precies op een tijd te komen, die ik zou willen. Maar ik begrijp dat het soms niet anders kan. Er wordt wel eens iemand ziek. Maar soms loopt het de spuigaten uit. Ik heb een keer voorval ervaren, waarbij de medewerker een telefoontje kreeg. Ik heb vervolgens naakt in de douche een aantal minuten moeten wachten, voordat ik verder geholpen kon worden. Maar ze passen zich vrij goed aan mij aan. Ze vragen altijd of ze iets voor mij kunnen doen. Toch wisselen de medewerkers heel veel zelfs. Maar ik heb er niet zo een probleem mee. Op den duur leer je de mensen namelijk beter kennen, als ze regelmatig komen. Maar dan staat opeens een onbekende voor je deur. Ze stellen zich keurig voor, als ze voor de eerste keer komen. De deskundigheid is wisselend. De één besteedt meer aandacht aan het wassen en douchen en de ander niet. Maar ze noteren iedere dag hun bevindingen. Ik ben namelijk kortademig. Hier letten ze goed op.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor SVRZ ZorgThuis 's Gravenpolder - Vorsvliet, De Zwake? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.