Waardering van SVRZ ZorgThuis Westkapelle - De Kreek - Westkapelle op 1 oktober 2019

4.2

Alles kan beter de Kreek Krekepad 3 WKP.Ze zijn niet gewend om klachten te krijgen.Weten er niet mee om te gaan. Hebben excuus wat nergens op lijkt.Non verbale reactie(s) Ach dan ga ik maar-ondanks drukte-achter de PC zitten.Zorg lijkt nergens op Jij en Jou. Joe. Roepen de bewoners maar aan met de voornaam.Slechtb alles

Reactie van/namens Thuiszorg SVRZ ZorgThuis Westkapelle - De Kreek - Westkapelle

We vinden het vervelend dat u de zorg als niet voldoende ervaart in de Kreek. We zouden daarom graag nog een keer met u in gesprek komen om de situatie persoonlijk te bespreken.
Wilt u daarvoor contact opnemen met mij? Dat kan via p.kemp@svrz.nl of communicatie@svrz.nl
Met vriendelijke groet, Peter Kemp, locatiemanager SVRZ Veere.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor SVRZ ZorgThuis Westkapelle - De Kreek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.