Waardering van SVRZ ZorgThuis Westkapelle - De Kreek - Westkapelle op 23 mei 2017 interview

7.5

De omgang met de medewerkers vind ik prima. Ik word netjes behandeld. Het enige wat ik vervelend vind is, dat ze soms al om half zeven voor de deur staan. Ze helpen mij met het aanreiken van mijn medicijnen en één keer per week bij het douchen. De medewerkers vind ik deskundig. Ik heb weinig zorg nodig, maar ik vind dat de dingen die ze bij mij moeten doen, goed doen. Als ik een vraag heb, dan hebben ze meestal een antwoord en als ze iets niet weten, dan spelen ze de vraag door aan de dokter. Ik vind de medewerkers alert, want ze zien het als ik bijvoorbeeld een klein plekje op mijn huid heb. De zorg krijg ik van een vaste groep van ongeveer vijf medewerkers. Dat vind ik prima, want ik vind ze allemaal even aardig.

Reactie van/namens Thuiszorg SVRZ ZorgThuis Westkapelle - De Kreek - Westkapelle

Bedankt voor uw waardering. Fijn dat u tevreden bent. Ik hoop dat u de vrijheid voelt om met onze medewerkers in gesprek te gaan over het vroege tijdstip.
Met vriendelijke groet, René Ruissen, locatiemanager SVRZ Veere

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor SVRZ ZorgThuis Westkapelle - De Kreek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.