Waardering van SVRZ ZorgThuis Westkapelle - De Kreek - Westkapelle op 24 mei 2017 interview

8.7
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik ben heel positief over het team die mijn man verzorgen. De medewerkers zijn heel respectvol naar mijn man toe en spreken hem niet op een kinderlijke manier aan. Ook in de rapportages wordt geschreven alsof mijn man het nog allemaal zelf kan lezen. De medewerkers zijn alert en adequaat. Als er nieuwe verzorgingsinstructies zijn voor mijn man, dan zijn ze daarvan op de hoogte. Ze lezen zich eerst goed in voordat ze bij ons komen. Toch komt het wel een heel enkele keer voor dat een medewerker het niet altijd opvolgt. Dit gaat dan niet over het medicijngebruik, maar meer hoe de lichamelijke verzorging gegeven moet worden. En wat de alertheid betreft, als er iets met mijn man aan de hand is dan zien de medewerkers dat gelijk. Ook vragen ze aan mijn man hoe het met hem gaat. De verzorging die mijn man krijgt, draagt bij aan de kwaliteit van zijn leven. Door deze verzorging doet mijn man meer zelf dan dat hij niet deze verzorging zou krijgen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor SVRZ ZorgThuis Westkapelle - De Kreek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.