Waardering van SVRZ ZorgThuis Westkapelle - De Kreek - Westkapelle op 31 mei 2017 interview

8.2

Ze komen twee keer op een dag voor de persoonlijke zorg. Als ik een afspraak buiten de deur heb, dan kan ik dat aangeven en dan wordt ik eerder geholpen. Dat is allemaal prima. De medewerkers gaan heel goed met mij om. Zowel oud als jong. Ze zijn betrokken en ze kaarten dingen aan die ik zelf niet in de gaten heb. Een medewerker merkte bijvoorbeeld een rode plek op en daar heeft ze gelijk iets aan proberen te doen. Ze heeft geadviseerd om contact op te nemen met de huisarts. Ze geven aan wat ik kan gebruiken en dat vind ik prettig. Ik vind het alleen erg jammer dat ze te weinig tijd hebben. Elke minuut wordt wel goed besteed en dat vind ik goed. De medewerkers wisselen en daar heb ik niet zo'n moeite mee. Er kwam onlangs een nieuwe en die werkte het lijstje af terwijl er dingen niet op stonden die ook moesten gebeuren. Ik was toen te moe om alles uit te leggen.

Reactie van/namens Thuiszorg SVRZ ZorgThuis Westkapelle - De Kreek - Westkapelle

Bedankt voor uw reactie. Fijn dat u zulke goede ervaringen hebt. We weten dat het moeilijk kan zijn om ‘de tijd te nemen’. Gelukkig ervaart u dat de beschikbare tijd wel goed wordt besteed. Wij streven ernaar om u door zo weinig mogelijk verschillende medewerkers te laten bezoeken, maar dat is niet altijd mogelijk. Het is goed om te lezen dat u daar weinig moeite mee heeft.
Met vriendelijke groet,
René Ruissen, locatiemanager SVRZ Veere

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor SVRZ ZorgThuis Westkapelle - De Kreek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.