Waardering van SVRZ ZorgThuis Zoutelande - De Tienden - Zoutelande op 9 juni 2017 interview

8.7

De afspraken zijn altijd goed. Ik word altijd netjes op tijd geholpen. Ik ben nog vrij zelfstandig. Dus ik heb niet zo veel hulp nodig. De hulp die ik krijg, is hartstikke goed. Ze zijn altijd even vriendelijk en hulpvaardig. Als er veranderingen in mijn benen zouden zijn, dan zien ze dat. Als het nodig zou zijn, dan zouden ze de dokter bellen. De medewerkers zijn kundig. Ze doen alleen de kousen bij mij aan. Dit doen ze goed. Ik heb altijd dezelfde medewerkers. Ik vind dit heel fijn, omdat zij mij leren kennen. Bovendien weten ze precies hoe en wat ze moeten doen.

Reactie van/namens Thuiszorg SVRZ ZorgThuis Zoutelande - De Tienden - Zoutelande

geplaatst op 17 juli 2017

Bedankt voor uw lovende reactie. We vinden het fijn dat u zo tevreden bent over onze zorgverlening. Ik zal uw reactie delen met onze medewerkers. Met vriendelijke groet, René Ruissen, locatiemanager SVRZ Veere

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor SVRZ ZorgThuis Zoutelande - De Tienden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.