Waardering van SVRZ ZorgThuis Zoutelande - De Tienden - Zoutelande op 22 mei 2017 interview

7.5
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Twee keer per week word ik geholpen met het douchen en elke dag met mijn ogen druppelen. De afspraken lopen niet helemaal goed. Er zijn tijden genoemd en die wisselen. Dit vind ik soms wel vervelend, je weet het niet van tevoren en kan ook niet een dag eerder gezegd worden. Na mijn oogoperatie werd er goed op mijn gelet. Het team wisselt per dag en dat is soms wel vervelend. Dan moet je alles weer uitleggen. Een vaste groep is makkelijker. Laatst was er iemand ziek en moesten ze zoeken naar een vervangster. De medewerkers zouden meer tijd voor de mensen moeten hebben. Iets extra doen mag niet. Ze zijn hartstikke lief en moeten zakelijk zijn en dat hoort niet zo te zijn.

Reactie van/namens Thuiszorg SVRZ ZorgThuis Zoutelande - De Tienden - Zoutelande

geplaatst op 18 juli 2017

Bedankt voor uw waardering. Ik lees dat u over het algemeen tevreden bent maar ook enkele aandachtspunten aandraagt. Ik zou daar graag met u over in gesprek gaan. Met vriendelijke groet, René Ruissen, locatiemanager SVRZ Veere.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor SVRZ ZorgThuis Zoutelande - De Tienden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.