Thebe Wijkverpleging Andel en Veen

Aalburgsestraat 3 4261 BJ Wijk en Aalburg
Deze locatie is onderdeel van Thebe Wijkverpleging

45 resultaten voor je selectie:

26 juli 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De betrokkenheid en vakkundigheid. Kan beter: Het is jammer dat je je gevonden voelt, maar dat hoort er wel bij. Wisseling van medewerkers is soms wat jammer, maar alle begrip ivm drukte.

23 juli 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Dat we in de ochtend al lekker vroeg komen . Ze zijn attend en bereid te helpen. Kan beter: Niets kan beter

Reactie van/namens Thuiszorg Thebe Wijkverpleging Andel en Veen - Wijk en Aalburg

Hartelijk dank voor deze positieve waardering. Uw reactie is gedeeld binnen het team.
15 juli 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Er was altijd voldoende aandacht voor mij en mijn vrouw. Alles verliep erg goed.

Het doet ons ontzettend goed te horen dat u tevreden bent over de zorg die onze medewerkers verlenen. Uw compliment is gedeeld...
18 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Heel de zorg, kwamen afspraken na. Kan beter: Geen klachten.

9.3
11 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Alles. Heb nooit hoeven te zeggen dat er iets scheelde. Er was altijd aandacht en ik kon me gewoon overgeven aan de zorg. Erg fijn dat iedereen altijd aangaf dat ik aan de bel moest...

28 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Tevreden Alles is goed gegaan . Kan beter: Nee geen tips

Hartelijk dank voor deze positieve waardering. We vinden het erg fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de zorgverlening....
19 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Er wordt goed de tijd genomen voor je Kan beter: Lisaine vond het vervelend dat sommige zorgverleners zeiden dat ze het best zelf kon doen.

Wat een mooi cijfer. Wij danken u hier hartelijk voor. Uw reactie is gedeeld binnen het team.
8.7
8 maart 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Mevr is zeer tevreden . Kan beter: Tijd was soms wat laat maar mevr heeft er begrip voor dat dit soms niet anders kan.

Het doet ons goed om te horen dat u tevreden bent over de zorgverlening. Uw reactie is een mooie pluim op het werk van alle...
9.9
23 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Openheid van allemaal. Kan beter: Niks en communicatie is goed

Wat een mooi cijfer! Wij danken u hier hartelijk voor. Uw reactie is gedeeld binnen het team.
3 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Dat jullie iedere dag langskomen Kan beter: Zoals het nu gaat gaat het goed

26 januari 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Vooral de zorg en aandacht voor Oom Joost, en de adequate manier van reageren tijdens de zorg. Kan beter: Nicht wist niets te bedenken

19 januari 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Gewoon goede zorg Kan beter: Geen tips

24 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Fijne dames, altijd een opbeurend praatje en mooi op tijd

9.2
24 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De aandacht voor het geluk van mensen. Kan beter: Minder bezuinigen

7 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Afspraken worden nagekomen en vaste zusters aan huis. Kan beter: Geen verbeterpunten in dit geval.

3 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Ik hou van duidelijkheid , en dat geven jullie mij. Kan beter: Soms komt er iemand gehaast over,

8.6
30 oktober 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Helpen mij goed Kan beter: Niets

29 oktober 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Dat ze netjes te werk gingen. Goede verzorging. Rekening houdend met onze wensen en gewoontes. Kan beter: Dat zou ik niet weten.

8.6
9 oktober 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Alle verzorgverleners zijn goed zeer tevreden. Kan beter: Zou niet weten wat

Filters