Thebe Wijkverpleging Breda Ginneken-IJpelaar

Burgemeester Middelaerlaan 1 4835 EK Breda
Deze locatie is onderdeel van Thebe Wijkverpleging

33 resultaten voor je selectie:

4 oktober 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Mw. Geeft aan ik heb geen klagen Kan beter: Dat zou ik niet weten, maar wel fijn wanneer er vaak dezelfde persoon komt om zorg te geven

Reactie van/namens Thuiszorg Thebe Wijkverpleging Breda Ginneken-IJpelaar - Breda

Hartelijk dank voor deze positieve waardering. Uw reactie is gedeeld binnen het team.
8.5
17 augustus 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Vriendelijkheid en humor Kan beter: Buraucratie

8.3
14 augustus 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: deze side voor adequaat reageren van mijn dochter Monique i.v.m. de zorg. Kan beter: communicatie tussen mantelzorg en de zorg. feedback van huisartsenpraktijk naar de mantelzorgster...

7.7
22 juli 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De vriendelijkheid van de Careijn medewerkers……nee grapje van dhr. Ook de thebe medewerkers Kan beter: Niets Dhr. Is zeer tevreden

7.2
11 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Snel in zetbaar Kan beter: ?

7.2
9 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Correct, vriendelijk behulpzaam van zorgverleners Kan beter: Als er uitbreiding nodig dat mw dat ook kan krijgen

Het doet ons goed om te horen dat u tevreden bent over de zorgverlening. Uw reactie is een mooie pluim op het werk van alle...
9 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Over alles Kan beter: Zou mw niet weten

Wat een mooi cijfer. Wij danken u hier hartelijk voor. Uw reactie is gedeeld binnen het team.
9.8
2 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Dat mw geholpen word met douchen/ aangekleed word daar is mw heel blij mee Kan beter: Week ik niet

7.6
12 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: We zijn blij dat de wijkverpleging komt en dingen op pakken en door sturen naar HA Het geduld er ook mee gaan in het proces Kan beter: Het is top zoals het nu gaat

8.1
5 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: De vrolijkheid, aardige en kunnen tegen een grapje Belangstellend Kan beter: Elke zuster werkt anders

Het doet ons ontzettend goed te horen dat u tevreden bent over de zorg die onze medewerkers verlenen. Uw compliment is gedeeld...
7.6
11 januari 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Mw vindt in ons allemaal vriendelijk en spontaan Kan beter: Geen afspraken maken die je niet kan waarnemen

9.3
12 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie

De zorgverleners waren uitermate behulpzaam, dachten mee, waren aardig, leverden goede zorg, kortom: de korte tijd dat we tijdens de ziekte en het overlijden van mijn moeder van hun diensten gebruik...

7 oktober 2020 - Goedgekeurd door de redactie

wat beter kan weet ik niet. heb verder geen ervaring met thuiszorg stonden gelijk klaar de eerste dag na het ziekenhuis. allemaal aardige dames, niemand uitgezonderd.

7.0
6 oktober 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Perfect Kan beter: Dhr vind dat we meer geld mogen verdienen

9.9
25 september 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Altijd op tijd. Prima behandeling. Tijd voor een praatje

22 augustus 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Thebe heeft per direct op de korte zorgvraag gereageerd. Alle afspraken die in overleg zijn gemaakt nagekomen en het werk/zorg met aandacht keurig gedaan.

9.8

3 augustus 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Dank jullie wel,geweldig team Ginneken. Mede door jullie zorg ,aandacht en betrokkenheid is mijn man overeenkomstig onze wens tot het laatste toe thuis kunnen blijven en kan ik dit koesteren als zeer...

Wat fijn dat u zo te spreken bent over onze zorg. De medewerkers doen daar hun uiterste best voor! Heel erg bedankt dat u dit...
9.9

3 juni 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn moeder is altijd meer dan tevreden geweest over de zorg en de verzorgsters.

Het doet ons ontzettend goed om te horen dat uw moeder tevreden is over de zorg die onze medewerkers verlenen. Uw compliment is...

Filters