Waardering van Thebe Wijkverpleging Oud Dongen - Dongen op 15 oktober 2019

9.7
  • COPD

Mijn vader is Super tevreden met de hulp die hij de afgelopen jaren van jullie heeft mogen ontvangen. HET WAS SUPER! Hij keek altijd uit naar zijn meiden. Met de koffie in de aanslag. Hij zal jullie vertrouwde gezichten erg gaan missen, hij wist zo van iedereen zijn in en outs te vertellen. En wie er wanneer kwam. Voor ons als kinderen was het ook altijd fijn om te weten dat hij in goede handen was bij jullie. Met jullie wakend oog. Daarom ook namens ons heel hartelijk bedankt voor alle goede zorgen van de afgelopen jaren, niets was jullie teveel. Dat waarderen wij enorm. Jullie zijjn goud waard! Het allerbeste voor jullie allemaal , namens ons Pap en ons.

Reactie van/namens Thuiszorg Thebe Wijkverpleging Oud Dongen - Dongen

Dank u wel voor uw mooie reactie. Wij staan voor goede zorg en aandacht aan de cliënten en het doet ons goed dat het ook zo ervaren wordt. Uw reactie is doorgezet naar het team en is een opsteker voor iedereen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thebe Wijkverpleging Oud Dongen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.