Thebe Wijkverpleging Etten-Leur Zuid

Kerkwerve 50 4873 CJ Etten-Leur
Deze locatie is onderdeel van Thebe Wijkverpleging

98 resultaten voor je selectie:

21 oktober 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Ik ben erg tevreden over het op- en doorpakken van de problematiek van een aantal specifieke medewerkers. (Ferry, Jurgen en Helma). Kan beter: Ik kan zo snel niets bedenken. Ik maak dit nu...

7.6
9 oktober 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Ik ben zeer tevreden over de medewerkers, de acties en reacties en de kundigheid van het zorgpersoneel. Kan beter: Ik kan geen verbeteringen bedenken.

Reactie van/namens Thuiszorg Thebe Wijkverpleging Etten-Leur Zuid - Etten-Leur

Het doet ons ontzettend goed te horen dat u tevreden bent over de zorg die onze medewerkers verlenen. Uw compliment is gedeeld...
7 oktober 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Ik ben tevreden over de zorg die ik ontvang van Thebe. Zijn geduldig en allemaal lief. Kan beter: Zou niet weten wat ben tevreden.

Reactie van/namens Thuiszorg Thebe Wijkverpleging Etten-Leur Zuid - Etten-Leur

Hartelijk dank voor deze positieve waardering. Uw reactie is gedeeld binnen het team.
21 september 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Men luistert naar mij en nooit is iets teveel. Ze zouden rekening met mijn op en aanmerkingen. Kan beter: Ik heb geen verbeterpunt. Ik heb daar te weinig zorg voor nodig gehad.

8.6
15 september 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Zeer kundige mensen, goed overleg met HA en uitermate zorgzaam Kan beter: Geen verbetering, uitermate tevreden, geen op of aanmerkingen

14 september 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Ik ben tevreden dat er altijd iemand op tijd komt en dat men professioneel over komt. Kan beter: Ik heb geen ervaring met eerdere hulp dus heb geen vergelijking gegevens. Maar dit is goed...

30 juli 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Over de gehele zorg uiterst tevreden, bellen met zhuis en artsen, contact onderling en overleg met mij uitstekend Kan beter: Ik ben uiterst tevreden, de zorgtijden zijn bespreekbaar

30 juli 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Vaste zorgverleners Kan beter: Altijd erg tevreden geweest

8.1
28 juli 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Ik ben verder tevreden over de zorg die ik ontvang van Thebe. Kan beter: Ik zou eigenlijk nog een extra zorg moment wensen voor toiletgang. Maar weet dat dit niet haalbaar is ivm al...

26 juli 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Ik ben tevreden over de zorg die ik ontvang van Thebe. Hierdoor kan ik thuis blijven wonen. Kan beter: Ik heb soms wat moeite met late tijdstip en intervaltijd van twee uur. Maar begrijp...

7 juli 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Ik ben erg dankbaar dat ik door de verzorging nog thuis kan blijven wonen door de controle van 3x per week douchen. Kan beter: Ik heb hier geen verbeterpunten

6 juli 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Ik ben zeer tevreden over het vertrouwen in de zorgverlening Kan beter: Ik kan zo snel. Geen verbeterpunten verzinnen.

Reactie van/namens Thuiszorg Thebe Wijkverpleging Etten-Leur Zuid - Etten-Leur

Wat een mooie waardering. Wij danken u hier hartelijk voor. Uw reactie is gedeeld binnen het team.
7.8
6 juli 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Team is perfect Kan beter: Geen idee

2 juli 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Ik ben overal zeer tevreden over .Ik voel mij op me gemak bij de zorg verlening. Kan beter: Geen bevindingen

8.2
1 juli 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Ik vind dat het prima gaat, ben erg tevreden over iedereen. Altijd respectvol en met aandacht altijd vriendelijk met verstand van zaken Kan beter: Ik heb geen verbeteringen

Reactie van/namens Thuiszorg Thebe Wijkverpleging Etten-Leur Zuid - Etten-Leur

Wat fijn dat u zo te spreken bent over onze zorg. De medewerkers doen daar hun uiterste best voor! Heel erg bedankt dat u dit...
1 juli 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Omgang met mij door medewerkers is respectvol, met aandacht en gelijkwaardig Kan beter: Ik zou niets kunnen bedenken

Reactie van/namens Thuiszorg Thebe Wijkverpleging Etten-Leur Zuid - Etten-Leur

Wat een mooie waardering en cijfer. Wij danken u hier hartelijk voor. Uw reactie is gedeeld binnen het team.
9.7
1 juli 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Ik voel mij erg thuis bij de zorg verlening en op mijn gemak en ik kan en durf mij te uiten. Kan beter: Ik heb voorheen nooit zorg gehad . Maar nu ik deze hulp krijg na het overlijden van...

9.6
1 juli 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Ik ben erg tevreden, werkt prima zo als het nu gaat. Kan beter: Geen verbetering, ik zou voor de mensen die bij mij komen willen dat ze meer tijd kregen van de zorgverzekering

1 juli 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Ik ben erg tevreden over hoe ik verzorgd en benaderd wordt. Kan beter: Ik heb geen verbeteringen voor het team

Reactie van/namens Thuiszorg Thebe Wijkverpleging Etten-Leur Zuid - Etten-Leur

Wat een mooi cijfer. Wij danken u hier hartelijk voor. Uw reactie is gedeeld binnen het team.
9.4
30 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Er wordt altijd geluisterd en zo nodig rekening gehouden met de wensen. Flexibiliteit Kan beter: Beter wegvallen van medewerkers opvullen zodat beter de planning gehandhaafd kan worden

8.1

Filters