Waardering van Thebe Wijkverpleging Tilburg, Groenewoud - Tilburg op 14 november 2019

9.4
  • Prostaatkanker

Mijn vader had hulp nodig bij het verwisselen van catheter, en als hij op de alarmknop drukte als er iets niet goed was met de catheter, was er altijd iemand die naar hem toe kwam, en een oplossing meezocht, of een luisterend oor bood. Mijn vader en wij als familie waren erg tevreden over de zorg die vader kreeg van jullie als thuiszorg. Fijn dat er ook altijd iemand van het vaste team kwam bij vader.

Reactie van/namens Thuiszorg Thebe Wijkverpleging Tilburg, Groenewoud - Tilburg

Het doet ons goed om te horen dat u tevreden bent over de zorgverlening. Wij staan voor aandacht geven aan de cliënten en oog hebben voor hun situatie. Fijn dat het ook zo wordt ervaren. Uw compliment is gedeeld binnen het team.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thebe Wijkverpleging Tilburg, Groenewoud? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.