Waardering van Thebe Wijkverpleging Tilburg, Wandelbos 2 - Tilburg op 5 november 2019

De medewerkers van Wandelbos 2 vormen een hecht team, ze waren voor ons de afgelopen 2 jaar een rots in de branding. We konden altijd op hun goede zorg vertrouwen, ze staan ook voor elkaar klaar. Ze brengen deskundige zorg en persoonlijke aandacht, ze voelen met je mee en geven goede adviezen. Deze zorg was voor ons onmisbaar, we hadden het zonder Wandelbos 2 nooit zelf thuis kunnen doen, we zijn het team heel erg dankbaar!

Reactie van/namens Thuiszorg Thebe Wijkverpleging Tilburg, Wandelbos 2 - Tilburg

Hartelijk dank voor deze positieve waardering en jullie mooie woorden. Wij staan voor aandacht geven aan de cliënten en oog hebben voor hun situatie. Fijn dat het ook zo wordt ervaren. Jullie compliment is gedeeld binnen het team.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thebe Wijkverpleging Tilburg, Wandelbos 2? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.