Thuis Zorggroep Elde Maasduinen wijkteam Haaren/Vught

Thuiszorg

Het Nieuwland 2 5296 LB Esch
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Elde Maasduinen

Waardering van Thuis Zorggroep Elde Maasduinen wijkteam Haaren/Vught - Esch op 1 februari 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Er is werkelijk niets op deze zorginstelling aan te merken. De medewerkers zijn vriendelijk en deskundig. De medewerkers namen alle tijd voor mijn man. Afspraken, die ik maakte, werden keurig nagekomen. Als er iets was, mocht ik altijd bellen. Er werd hierop dan vrijwel meteen gereageerd. De medewerkers waren heel deskundig. Dat merkte ik bijvoorbeeld uit de uitstekende medische adviezen, die ik van hen kreeg. De medewerkers waren heel alert op veranderingen in de gezondheid van mijn man. Want zo werd een keer een urineontsteking direct door hen opgemerkt. De medewerkers zijn naar mijn man toe goud waard geweest. Mijn man en ik hadden vooral te maken met vaste medewerkers. Dat was voor ons beiden heel gemakkelijk. Wij beiden vonden dit ook heel erg fijn, want je raakt dan immers heel goed op elkaar ingespeeld. Zo merkten zij bijvoorbeeld een keer dat er een knoopje van het overhemd van mijn man af was. Hier werd ik toen attent op gemaakt. Ik kan voor deze thuiszorginstelling niet genoeg complimenten geven. Niet alleen voor mijn man, maar ook voor mij werd steeds uitstekend gezorgd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuis Zorggroep Elde Maasduinen wijkteam Haaren/Vught? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.