Thuis Zorggroep Elde Maasduinen wijkteam Haaren/Vught

Thuiszorg

Het Nieuwland 2 5296 LB Esch
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Elde Maasduinen

Waardering van Thuis Zorggroep Elde Maasduinen wijkteam Haaren/Vught - Esch op 31 januari 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Aangeboren hartafwijking

Ik vind dat de medewerkers met vol plezier mij de verzorging geven. De medewerkers zijn namelijk altijd vrolijk en behulpzaam. Ik vind het ook fijn dat wanneer ik dingen kwijt wil, ik dit aan de medewerkers kan vertellen. Ook heb ik dezelfde medewerkers en hierdoor kan ik bepaalde dingen vertellen in vertrouwen. Dit voelt veilig en heel fijn voor mij. Ook brengen de medewerkers gezelligheid met zich mee, maar staan tegelijkertijd voor mij klaar. Soms heb ik namelijk een sombere bui en de medewerkers zullen mij dan altijd oppeppen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuis Zorggroep Elde Maasduinen wijkteam Haaren/Vught? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.