Waardering van Thuis Zorggroep Elde Maasduinen wijkteam Sint-Michielsgestel - Sint-Michielsgestel op 30 november 2016

9.2
  • Botaandoeningen

Ik ben heel tevreden met het team dat mij verzorgd! Ze zijn proffesioneel maar zeker zo belangrijk zijn ze zorgzaam en aardig. Deze laatste twee worden in het huidige zorgklimaat snel vergeten. Men komt bij je thuis, in je veilige en private omgeving. Dus is het naast deskundigheid ook belangrijk dat je een vertrouwd gevoel hebt bij de persoon die je binnenlaat. Men weet een goede balans te vinden tussen deze verschillende waardes. Ik ben iemand die graag zelf de regie houdt voor zover dit mogelijk is en ook daar wordt erg op geanticipeerd. Chapeau team, jullie hebben het rete druk maar weten altijd de menselijke waardes te waarborgen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuis Zorggroep Elde Maasduinen wijkteam Sint-Michielsgestel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.