Waardering van Thuishulp Zorgzaam - Utrecht op 19 januari 2018

• Slokdarmkanker

Wat een super leuke en goede organisatie en ontzettend lieve medewerkers op zowel kantoor als de verpleging die hier thuis komt. Geen van allen te beroerd om eens iets extra's te doen naast de noodzakelijke wondverzorging na de operatie! Ze helpen me ook met douchen en zetten een lekkere kop koffie voor me en ruimen de badkamer op! Altijd een gezellig praatje, dat doet de mens goed. Ik wordt zo goed verzorgd en sta er elke keer van te kijken wat een deskundig personeel daar rond loopt: Top! Wat ook erg fijn is dat je meestal vaste verpleging krijgt dus niet elke keer een vreemde. Inmiddels kan ik zelf alles weer aardig dus is de zorg gestopt. Mocht ik weer hulp nodig hebben weet ik ze te vinden. Niemand zit te wachten op thuiszorg maar mocht je het nodig hebben zou ik zéker Thuishulp Zorgzaam adviseren! Een 10 is misschien overdreven dus vandaar op alle fronten een 9!

Bent u of werkt u voor Thuishulp Zorgzaam? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.