Thuiszorg Comfort

Thuiszorg

Beethovenlaan 1 9722 KJ Groningen

85 resultaten voor je selectie:

5 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik was/ben heel tevreden met mijn hulp, behalve dat de verpleging niet op tijden kon die beter bij mijn dagelijkse routine pasten.

8.3
23 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik wasrdeer de gedisciplineerde en proffesionele werkwijze van de hulpverleners Ik heb zeer goede ervaringen met de hulpverleners en ben dankbaar voor de medewerking

8.3
26 maart 2021 - Goedgekeurd door de redactie

dat het allemaal goed verlopen is.

8.9
2 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Comfort heb ik als een plezierige en deskundige zorgorganisatie leren kennen. De individuele medewerker vertegenwoordigt de teamgeest wat je als cliënt ervaart in de goede communicatie en vrolijke...

8.8
3 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: kan ik nog wat voor doen dat is ook belangreik Kan beter: vragen hoe met je gaat dat is belangreik

5.8
3 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: de stipte regelmaat waarmee de afspraken worden nagekomen Kan beter: minder papierwerk in de zorg meer vertrouwen in eigen personeel minder overheid

8.1
3 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: de zorgverleners zelf goede bereikbaarheid tel vriendelijke communicatie aan de telefoon Kan beter: de planning sinds de centralisatie word ik met name in het weekend te vroeg ingepland de...

8.4
3 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: de zorg heeft juiste kennis Kan beter: zorgverleners komen vaak te laat houden zich niet aan de afgelopen tijd

7.0
3 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: de vriendelijkheid van de zorgverlener Kan beter: ik vindt het vreemd dat er geen mondkapjes tijdens de zorgverlening gebruikt word

7.1
3 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: vakkundigheid Kan beter: is al perfect

3 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: heel goed Kan beter: heel goed kan niet beter

9.4
3 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: contacten Kan beter: tijd geen vaste tijd

7.3
3 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: de betrokkenheid van de medewerkers Kan beter: een betere salariering

3 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: ik heb longkanker en voel me goed een keer in de week komen ze me douchen om me in de gaten te houden en dat geeft rust Kan beter: nu niets

8.7
3 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: vriendelijkheid bijna vriendschappelijk Kan beter: vrijstellen van parkeren voor de deur

9.1
3 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: aandacht professionele hulp Kan beter:

7.6
3 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: met alles ben zeer tevreden over de complete zorg van comfort Kan beter: weet ik niet het loopt gewoon heel goed

9.3
3 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: de zorg in het algemeen Kan beter: zoals het nu gaat ben ik tevreden

7.7
3 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: de meesten zijn erg aardig Kan beter: meer de vertrouwede personen voor je laten zorgen heel belangrijk

7.3
3 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: de meeste mensen zijn aardig Kan beter: weet ik niet

5.7