Thuiszorg De Betuwe, team Culemborg

Thuiszorg

Gandhi 205 4102 HK Culemborg
0800-7733444 (servicecentrum)
Deze locatie is onderdeel van Zorgcentra De Betuwe

Waardering van Thuiszorg De Betuwe, team Culemborg - Culemborg op 12 december 2016 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Aandoeningen bij de vrouw - overig

De medewerkers zijn vriendelijk en geven mij een goede verzorging. Als ze binnen komen vragen ze altijd eerst hoe het gaat en of er nog iets is. We maken samen altijd een praatje en als er tijd voor is drinken we samen een kopje thee. De afspraken over hoe laat ik geholpen wil worden, worden nagekomen. Als ik eens eerder of later geholpen wil worden dan kan ik daar altijd afspraken over maken en die worden ook nagekomen. Ik heb een 06 nummer van de medewerkers en als ik hulp nodig heb kan ik ze bellen en komen ze gelijk naar mij toe.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg De Betuwe, team Culemborg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.