Thuiszorg De Betuwe, team Culemborg

Thuiszorg

Gandhi 205 4102 HK Culemborg
0800-7733444 (servicecentrum)
Deze locatie is onderdeel van Zorgcentra De Betuwe

Waardering van Thuiszorg De Betuwe, team Culemborg - Culemborg op 12 december 2016 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Overige aandoeningen

Ik word heel vriendelijk benaderd. Ze zijn altijd in voor een grap. Het hoeft niet altijd serieus te zijn. Ik heb goed contact met ze. Ik heb een elektrisch hulpmiddel. Hier is wel een iets mis mee. Ik hoef daar maar over te bellen, dan komen ze mij helpen. Het hangt ervan af waarvoor ze komen. Bij het aantrekken van steunkousen gaat dit goed. Het gaat op een vlotte manier. Ik ben hier wel tevreden over. De medewerkers wisselen vaak, maar ik heb hier geen bezwaar tegen. Ik steek er wat van op.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg De Betuwe, team Culemborg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.