Waardering van KleinGeluk Noordwest - Lindenhove - Apeldoorn op 27 januari 2017 interview

6.7
  • Gebroken heup

Tijdstippen worden niet altijd nagekomen. Dat vind ik heel vervelend. Soms komen de medewerkers al om acht uur en soms pas om kwart voor tien. De instelling zegt dat dit door het personeelstekort komt. De medewerkers gaan goed met mij om. Het nadeel vind ik dat er niet naar onze levensstijl word gekeken. Als wij naar een kerk willen gaan kunnen ze ons niet garanderen dat de medewerker op tijd komt. De medewerkers letten op of iets in mijn gezondheid achter uit gaat. Er is een vast team van verschillende medewerkers die de zorg geeft. Bij vaste mensen weet ik wat ik aan de medewerker heb. Nu weet ik niet wie er komt.

Bent u of werkt u voor KleinGeluk Noordwest - Lindenhove? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.