Waardering van Thuiszorg De Zellingen, locatie Capelle aan den IJssel - Capelle aan den IJssel op 9 januari 2017

Medio 2016 heeft mijn moeder dagelijks thuiszorg gekregen van de medewerkers van De Zellingen, Capelle a/d IJssel. Dit maakte haar mogelijk langer thuis te blijven. Wegens verslechterende gezondheid is dit medio december opgeschaald met avond zorgmoment. Helaas kon ze niet langer thuisblijven en door kordaat optreden van de wijkcoordinatrice is nu een tijdelijke opvang mogelijk gemaakt. Duidelijk is nu dat mijn moeder niet langer thuis kan blijven en de CIZ heeft inmiddels de zorg indicatie vastgesteld. Hopelijk kunnen wij snel een goede permanente plek vinden zodat de goede thuiszorg omgezet kan worden in verdere zorg in een zorginstelling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg De Zellingen, locatie Capelle aan den IJssel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.