Thuiszorg De Zellingen, locatie Krimpen aan den IJssel

Thuiszorg

Zandrak 66 2924 BC Krimpen aan den IJssel
Deze locatie is onderdeel van De Zellingen

Waardering van Thuiszorg De Zellingen, locatie Krimpen aan den IJssel - Krimpen aan den IJssel op 6 maart 2020

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Geachte mevrouw, meneer, Mijn moeder heeft jarenlang hulp ontvangen van uw organisatie de Zellingen. De laatste jaren was Irene haar hulp op dinsdag ochtend. Graag wil ik laten weten dat wij buitengewoon te spreken zijn over de hulp en de inzet die Irene de afgelopen jaren aan mijn moeder heeft gegeven. De bevlogenheid en bewogenheid zijn meer dan verwacht had mogen worden. Dit heeft mijn moeder de laatste periode van haar leven bijzonder goed gedaan. We hebben Irene en u al persoonlijk bedankt, maar graag wil ik dit hierbij delen. Met vriendelijke groet,

Reactie van/namens Thuiszorg Thuiszorg De Zellingen, locatie Krimpen aan den IJssel - Krimpen aan den IJssel

Goedemorgen, wat een fijne waardering om de week mee te beginnen, we laten dit onze collega's zeker even weten!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg De Zellingen, locatie Krimpen aan den IJssel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.