Thuiszorg De Zellingen, locatie Krimpen aan den IJssel

Thuiszorg

Zandrak 66 2924 BC Krimpen aan den IJssel
Deze locatie is onderdeel van De Zellingen

Waardering van Thuiszorg De Zellingen, locatie Krimpen aan den IJssel - Krimpen aan den IJssel op 5 oktober 2020

Vast team

N.v.t.

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Het was mooi geweest als de thuiszorg zo rond 09:00 zou komen. Daar de Zellingen meer cliënten heeft, was dat niet altijd mogelijk. Dat snap ik wel. Door de inspanningen van de thuizorgmedewerkers van de Zellingen heeft mijn moeder tot op het allerlaatst thuis kunnen wonen, overeenkomstig haar wens. Ik ben zeer tevreden over de geleverde zorg van deze thuiszorgmedewerkers.

Reactie van/namens Thuiszorg Thuiszorg De Zellingen, locatie Krimpen aan den IJssel - Krimpen aan den IJssel

Dank voor deze fijne reactie! Wij geven dit door aan onze collega's van de thuiszorg in Krimpen aan den IJssel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg De Zellingen, locatie Krimpen aan den IJssel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.