Waardering van Thuiszorg Groot Gelre - Arnhem op 25 oktober 2016 interview

8.7
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

De afspraken kloppen altijd, mocht er iemand ziek zijn dan wordt dat veranderd op de website van Caren. Mocht het veranderen qua tijdstip dat ze langs komen, dan word ik daarover gebeld. Ik heb al een aantal jaren zorg en over het algemeen ben ik tevreden over de medewerkers. Ik heb veel aan de zorg betreffende de steunkousen. Bij het douchen helpen ze mij met haren wassen. Ze stimuleren je ook om weer dingen zelf te doen. Mochten ze ergens niet bevoegd voor zijn, geven ze dat aan en regelen met de thuiszorg dat er dan iemand komt die het wel mag uitvoeren. Ze letten goed op mijn benen of er geen vocht in zit. Ze letten ook goed op mijn voeten qua wondjes. Ze zijn heel alert. Momenteel is er veel wisseling in het team. Ik heb daar geen problemen mee.

Bent u of werkt u voor Thuiszorg Groot Gelre? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.