Thuiszorg Groot Gelre

Thuiszorg

Rosendaalseweg 485 6824 KK Arnhem
Deze locatie is onderdeel van DrieGasthuizenGroep

Waardering van Thuiszorg Groot Gelre - Arnhem op 28 oktober 2016 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Overige aandoeningen

De afspraken komen ze wel na. Ze komen mij de medicijnen geven. Ik vind de medewerkers ook meelevend. Ze zien ook aan mij, als ik mij slechter voel. Ze praten ook met mij. Maar niet te lang, omdat ze maar een aantal minuten hebben. Als ze in de gaten hebben, dat het niet zo goed gaat. Besluiten ze ze dan wat langer te blijven. Ze schrijven dit ook op in het verslag. Als die mensen er niet zijn, dan was ik mijn medicijnen vergeten. Ze halen de medicijnen uit het zakje. Vertellen mij hoe ik het doen moet. Ze schrijven het op en geven het ook aan elkaar door. In de vakantie wisselen de medewerkers nog wel eens, omdat ze op vakantie zijn. Normaal krijg ik wel dezelfde medewerkers. Maar gisteren kreeg ik weer een andere medewerker. Ik vind het wel moeilijk, als ik elke keer een andere medewerker heb. Ik vind dit soms irritant, omdat ik gewend ben om bepaalde personen te zien.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Groot Gelre? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.