Waardering van Thuiszorg Groot Gelre - Arnhem op 22 december 2015 interview

8.5
  • Reuma

De medewerkers komen altijd aan de deur op de afgesproken tijd. Ik ben zeer tevreden over de zorg. Ze verzorgen mij al bijna drie jaar. Ze gaan erg vriendelijk en zorgzaam met je om. Ik heb in het verleden wat anders mee gemaakt. Ze zien er keurig verzorgd uit. En daaruit kan ik zien dat het allemaal beschaamde dames zijn. De ene medewerker ziet iets meer dan de andere soms. Een medewerker was een keer vergeten om mijn kousen af te doen en ik moest haar erop aanspreken. Maar in het algemeen letten ze goed op. Ze vragen naar mijn gezondheid en controleren mijn lichaam naar wondjes. De medewerkers zetten mijn medicatie klaar en ik hoef ze daaraan niet te herrineren. Ik heb een vaste groep, die ik vaak zie en dat vind ik prettig.

Bent u of werkt u voor Thuiszorg Groot Gelre? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.