Waardering van Thuiszorg Groot Gelre - Arnhem op 7 november 2016 interview

6.5

Het is per medewerker verschillend. De één is vriendelijker en de ander heeft met twee woorden alles al gezegd. Ik twijfel aan de deskundigheid. Ik heb het vermoeden, dat ze toch niet opleiding hebben gevolgd om dit werk te kunnen doen. Ik heb daar zicht op, omdat ik zelf ook uit de zorg kom. Ik heb hier een keer gelegen na een val. Ik kon niet bij het alarm of de telefoon komen. Ik heb hier een paar uur thuis gelegen zonder hulp. Tenslotte kon ik bij het alarm komen. De hulp heeft mij in bed gelegd, maar niet gevraagd of er een dokter gebeld moet worden. Ze was niet doortastend genoeg. Ik heb wisselende medewerkers. Maar ze hebben veel te weinig personeel. Ik vind dat niet prettig, omdat ik zeer op mijn privacy gesteld ben. Ik heb persoonlijke zorg nodig. Ik heb iedere keer andere mensen om mij te helpen.

Bent u of werkt u voor Thuiszorg Groot Gelre? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.