Thuiszorg Groot Gelre

Thuiszorg

Rosendaalseweg 485 6824 KK Arnhem
Deze locatie is onderdeel van DrieGasthuizenGroep

Waardering van Thuiszorg Groot Gelre - Arnhem op 28 oktober 2016 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Overige aandoeningen

Het is wel zo, dat het uitloopt. Maar ik vind, dat het met het werk niets te maken heeft. Met de ene patiënt heb je meer tijd nodig, dan met de andere patiënt. Ik vind de omgang van de medewerkers met mij heel prettig. Ik maak met iedereen contact. Ik ga heel vriendschappelijk met ze om. Ze zijn hier thuis en bekend. Het contact is heel huiselijk. Ze blijven even zitten en maken een praatje. Een enkele keer drinken ze even koffie met mij. Ze weten waar de handdoeken liggen. Ik heb het idee, dat ze het hier ook prettig vinden. Ze hebben de aandacht voor mij. Wil ik dat ze wat voor mij doen, dan wordt dat gedaan. Vanmorgen ben ik weer gedoucht. Mijn haren worden gewassen. Ik word in de trein gezet. Het gaat allemaal perfect. De medewerkers zijn alert. Bijvoorbeeld één van de verzorgster zei, dat ik een weegschaal moest aanschaffen, Zo kan zij bijhouden of ik afval. Ik heb vaste medewerkers, maar er vallen wel eens medewerkers in. Maar normaal gesproken heb ik vaste medewerkers. Ik vind dit prettig, maar het maakt mij niet uit. Ik vind ze namelijk allemaal aardig. Ook de mensen die ik een enkele keer zien. Toch is het met name met het douchen fijn, als ik hiervoor dezelfde medewerker krijg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Groot Gelre? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.