Waardering van Thuiszorg Groot Gelre - Arnhem op 28 december 2015 interview

6.8
  • Reuma

Ik heb steunkousen en die worden 's morgens en 's avonds aan getrokken en ook weer uit gedaan. Er zijn geen vaste tijden waarop de medewerkers hiervoor komen, want ze moeten ook bij andere mensen langs gaan. Als de medewerkers laat komen, dan is dat soms wel vervelend. Zeker 's avonds, want dan val ik snel in slaap. Als ik dan vervolgens snel op moet staan kan ik duizelig worden. Hierdoor ben ik al een keer gevallen. De medewerkers zijn allemaal even vriendelijk en aardig. Ik kan niet zeggen dat er vervelende medewerkers zijn. Als ik medische klachten heb, dan bellen ze mij vanuit de instelling om te vragen hoe het met me gaat. Daar heb ik geen klachten over. Ik maak onvoldoende gebruik van de zorg om te kunnen beoordelen of de medewerkers deskundig zijn of niet. Ik wil alles zoveel mogelijk zelf blijven doen. Anders moet ik 's ochtends wachten tot er medewerkes zijn om mij te komen helpen. In het begin werd er altijd door de medewerkers gevraagd hoe het met mij ging zodra zij binnen kwamen maar dat gebeurt de laatste tijd niet meer. De medewerkers zijn voldoende alert op mijn gezondheid, denk ik. De laatste tijd wisselen de medewerkers vaak. Dat is ontzettend vervelend. Ik vind het niet prettig dat ik vaak verschillende medewerkers krijg. Ik heb liever een vaste medewerker die mij helpt.

Bent u of werkt u voor Thuiszorg Groot Gelre? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.