Thuiszorg Groot Gelre

Thuiszorg

Rosendaalseweg 485 6824 KK Arnhem
Deze locatie is onderdeel van DrieGasthuizenGroep

Waardering van Thuiszorg Groot Gelre - Arnhem op 24 oktober 2016 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Overige aandoeningen

Ik krijg een rol met pillen waar ik niet aan mag komen. Ze komen mij wassen. Maar ik moet hier op wachten, omdat een andere medewerker hiervoor moet komen. De medewerker die daar is, mag niet aan de pillen komen i.v.m. besmettingsgevaar. Die medewerker is namelijk geen verpleegster. Ze komen hier binnen en geven mij de pillen, maar ik weet niet of het de verpleger is of een verzorgster. Ik ken al die mensen niet. Dan komt er die en dan komt er eentje die geen washandje vasthoudt. Ook is er een medewerker voor de boekhouding. Ze komen nu niet op tijd om mij de pillen te geven. Terwijl de dokter dit heeft voorgeschreven. Ik moet er namelijk ook tussenuit om de boodschappen te doen. Ik moet dan toch wachten op de medewerkers. Ik kan niet zomaar weglopen, anders komt de juffrouw voor niks hier. Wat ze moeten doen weten ze niet. Ook krijg ik het volgende te horen. Ik kom u wassen. Kunt u zelf niet het washandje vasthouden zodat u zichzelf wast? Ik krijg dan te horen, dat ze er zo moe van worden. Ik zeg dan tegen ze, dat ze dan niet de zorg in moeten gaan. Ze komen gewoon. Ze doen het werk en gaan weer. Ook zijn er een hoop die komen en van niks weten. Dus hoef ik er ook niet over te praten. Elke dag komt er een ander. Maar één medewerker ken ik langer. Zij kijkt op de klok, omdat ze weer verder moet. Ze moet er dan weer 25 mensen bezoeken en heeft geen tijd om met mij te praten. Tegenwoordig hebben ze geen tijd meer voor de mens.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Groot Gelre? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.