Thuiszorg Groot Gelre

Thuiszorg

Rosendaalseweg 485 6824 KK Arnhem
Deze locatie is onderdeel van DrieGasthuizenGroep

Waardering van Thuiszorg Groot Gelre - Arnhem op 24 oktober 2016 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Overige aandoeningen

Ik zou "Groote Gelre" aanbevelen omdat ze goed zijn. Ik krijg een goed advies van de verzorgsters, ze zijn goed voor mij. Ze zijn altijd vriendelijk. Ze komen altijd op tijd en als ik ergens naar toe moet dan komen ze eerder om mij te helpen zodat ik op tijd weg kan. Ik krijg een vakkundige hulp, ze blijven bijvoorbeeld bij mij totdat ik mijn medicijnen heb doorgeslikt. Ze nemen hun verantwoordelijkheid, ze kennen hun vak. Ze zijn alert, ze hebben mij al een voorstel gedaan om mij meer te gaan helpen. Er komen verschillende medewerkers bij mij maar ik ken ze wel allemaal. Maar als ik mijzelf niet meer zou kunnen douchen, dan zou ik graag door dezelfde personen geholpen willen worden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Groot Gelre? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.