Waardering van Thuiszorg Groot Gelre - Arnhem op 23 april 2018

9.5
  • Huidaandoeningen

Mijn ervaring is heel positief wat zorg betreft, daar kan ik niets geen negatiefs vinden. Huishouden laat ter wensen over. In het begin werken de huishoudelijke medewerksters grandioos, en als ze er een poosje vergeten ze veel, met andere woorden half werk. Vreselijk, en de leiding doet niet aan huisbezoek, of controle dus weet die niets van de woning waar je in woont, en kent de cliënten niet eens. Slechte zaak.

Reactie van/namens Thuiszorg Thuiszorg Groot Gelre - Arnhem

geplaatst op 4 mei 2018

Bedankt voor het invullen van de waardering. Wij zijn blij met uw positieve ervaring over de persoonlijke verzorging die u heeft ontvangen. We vinden het jammer dat uw ervaring m.b.t. de inzet van de hulp bij het huishouden veel te wensen over laat en zouden daarom graag met u in contact komen om de aandachtspunten te bespreken en te kijken waar we de zorg kunnen verbeteren.

Met vriendelijke groet,

Petra Brinkman
Beleidsmedewerker Kwaliteit

Bent u of werkt u voor Thuiszorg Groot Gelre? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.