Logo Thuiszorg Groot Gelre - Arnhem
8.1

Thuiszorg Groot Gelre - Arnhem

Thuiszorg

Adres Rosendaalseweg 485
6824 KK Arnhem
Telefoon 026-3639223
Locatie Deze locatie is onderdeel van DrieGasthuizenGroep
Zijn deze gegevens onjuist of onvolledig? Meld het hier

Er zijn 262 waarderingen
94% beveelt deze zorginstelling aan

Thuiszorg Groot Gelre is 262 keer gewaardeerd en heeft 18 reacties geplaatst:
  • 7.5

    14 december 2016 - Goedgekeurd door de redactie interview

    De medewerkers besteden veel aandacht aan mijn moeder en letten goed op haar. De tijdelijke medewerkers doen naar mijn mening vaak hun werk niet goed, omdat zij mijn moeder niet goed kennen en ook...

  • 9.5

    14 november 2016 - Goedgekeurd door de redactie

    Vaak contact gehad met medewerkers i.v.m. zorg voor mijn moeder (83) en zijn altijd bereid geweest om te helpen, ook altijd zeer vriendelijk.

    Reactie van/namens Thuiszorg Thuiszorg Groot Gelre - Arnhem

    geplaatst op 22 december 2016

    Geachte heer/mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen deze waardering in te vullen. Fijn te lezen dat zorg als goed is...

  • 8.5

    8 november 2016 - Goedgekeurd door de redactie interview

    De dames die bij mij komen, helpen mij in de ochtend op weg en dat is prettig voor ons, dat bespaart ons tijd. De dames die hier komen zijn vriendelijk, hulpvaardig en deskundig. Het gaat altijd goed...

    1 persoon vindt dit een nuttige waardering.

  • 7.8

    8 november 2016 - Goedgekeurd door de redactie interview

    Als ik een beroep op ze doe, dan zijn ze er. Ze zeggen dat ik altijd kan bellen. Ik krijg altijd leuke medewerkers aan de lijn als ik bel voor hulp. Ze laten me in mijn waarde. Ze helpen altijd mee...

    Reactie van/namens Thuiszorg Thuiszorg Groot Gelre - Arnhem

    geplaatst op 22 december 2016

    Geachte heer/mevrouw, Wij willen u bedanken dat u de tijd heeft genomen deze waardering in te vullen. Fijn om te horen dat u de...

  • 9.7

    8 november 2016 - Goedgekeurd door de redactie interview

    De meesten kennen de gang van zaken. Als ik aan ze vraag of ze iets willen doen, doen ze dit graag voor mij. We praten ook nog eventjes met elkaar. Meestal krijg ik dezelfde personen. Met vakantie,...

  • 8.0

    8 november 2016 - Goedgekeurd door de redactie interview

    Ze zijn steeds redelijk op tijd. Ik krijg nu vaste mensen en ze zijn kundig. Bij binnenkomst zijn ze al vriendelijk en als ze weggaan ook.

  • 7.2

    7 november 2016 - Goedgekeurd door de redactie interview

    Mijn vrouw kan niks verwoorden. Er moet enige kennis zijn om mij vrouw te begrijpen. Dit gaat prima. Het grootste gedeelte van de mensen die hier komen, zijn best wel deskundig. Het gaat dan met name...

  • 6.5

    7 november 2016 - Goedgekeurd door de redactie interview

    Het hangt af van de kwalificatie van de medewerker. Je hebt verzorgers en verpleegkundigen. Soms heb ik een vraag over de benen, maar ze kunnen hier niet echt antwoord op geven. Ze hebben de...

    Reactie van/namens Thuiszorg Thuiszorg Groot Gelre - Arnhem

    geplaatst op 22 december 2016

    Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor u waardering en jammer dat niet alles naar wens verloopt. U kunt als u dat wilt contact met...

  • 7.3

    7 november 2016 - Goedgekeurd door de redactie interview

    Het team wisselt vaak. Ze zijn allemaal even lief. Ze zijn spontaan en weten alles wat ze weten moeten.

  • 8.0

    7 november 2016 - Goedgekeurd door de redactie interview

    De omgang met de medewerkers is heel prettig. Ik kan heel goed overweg met de medewerkers. Ze hebben aandacht voor mij en vragen hoe het met mij gaat, ze leven met mij mee. Ze zijn altijd bereid om...

  • 6.5

    7 november 2016 - Goedgekeurd door de redactie interview

    Het is per medewerker verschillend. De één is vriendelijker en de ander heeft met twee woorden alles al gezegd. Ik twijfel aan de deskundigheid. Ik heb het vermoeden, dat ze toch niet opleiding...

    1 persoon vindt dit een nuttige waardering.

  • 8.7

    7 november 2016 - Goedgekeurd door de redactie interview

    De medewerkers zijn ontzettend vriendelijk. Ze hebben een luisterend oor. Ze vragen hoe het met me gaat. Als ze veranderingen zien in mijn gezondheid, geven ze het aan mijn partner door wat we moeten...

  • 7.2

    7 november 2016 - Goedgekeurd door de redactie interview

    De planning via het kantoor loopt slecht. Het is onduidelijk wie er komt als mijn vaste medewerker met vakantie gaat. Of er komt geen vervanging, omdat ze niemand hebben. De medewerker die bij mij...

  • 9.7

    7 november 2016 - Goedgekeurd door de redactie interview

    Ik ben dik tevreden over de medewerkers. Ze zijn heel vriendelijk tegen mij. Ze vragen altijd netjes of ze wat voor mij kunnen doen. Ze smeren mijn been netjes in. Ze komen mij de kousen uit te...

  • 8.2

    7 november 2016 - Goedgekeurd door de redactie interview

    Ze komen meestal wel op tijd. Het komt wel eens voor, dat ze wat eerder zijn. Zijn ze wat later, dan bellen ze even. Ik ben het zelf een keer vergeten. Vervolgens zijn ze zelf later een keer...

  • 9.0

    7 november 2016 - Goedgekeurd door de redactie interview

    Ze houden mij in de gaten. Ze weten hoe ze mij moeten behandelen. Ik heb af en toe jeuk op een bepaalde plek. Er wordt daar dan elke keer naar gekeken of het zich weer voordoet. Vervolgens wordt het...

  • 8.2

    7 november 2016 - Goedgekeurd door de redactie interview

    Ze komen goed hun afspraken na. Als er veranderingen zijn, dan bellen ze ook op. Ze vertellen dan, dat het veranderd is. Ze behandelen mijn vader met respect. Ze letten heel goed op mijn vader. Ze...

  • 7.0

    7 november 2016 - Goedgekeurd door de redactie interview

    Ik moet wel eens naar de dokter, dan moet er iemand mee. Dat laat wel eens te wensen over. Ze kunnen dan niet of de afspraak wordt verzet. De medewerkers gaan prettig met mij om. Ze moeten bij mij...

  • 8.3

    7 november 2016 - Goedgekeurd door de redactie interview

    De medewerkers geven de juiste zorg en aandacht voor mijn moeder. Als er wat is met mijn moeder, dan trekken ze gelijk aan de bel. Ze zijn goed voorbereid. Ze weten van de zorg af. De meeste...

  • 8.5

    4 november 2016 - Goedgekeurd door de redactie interview

    De één ligt mijn man beter dan de ander. Die werkt ook anders dan de ander. In de meeste gevallen vind ik dit uitstekend. De deskundigheid is ook verschillend. Ze hebben verschillende diploma's. De...

Partners van ZorgkaartNederland