Thuiszorg Groot Gelre

Thuiszorg

Rosendaalseweg 485 6824 KK Arnhem
Deze locatie is onderdeel van DrieGasthuizenGroep

Waardering van Thuiszorg Groot Gelre - Arnhem op 24 oktober 2016 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Overige aandoeningen

Ze komen hun afspraken na. Ook komen ze op tijd. Ze douchen mij. Wat ik zelf kan, doe ik zelf. Ik kan niet bij mijn benen en rug. Dat doen zij dan voor mij. Ze schenken mij veel aandacht. Ze gaan heel goed met mij om. Ze praten altijd even met mij, omdat ze zich zorgen maken. Maar dat hoeft niet, omdat ik nog goed alleen kan wonen. Ze hebben verstand van medicijnen. Ze hebben medewerkers die deskundig zijn in bepaalde zaken. Ze vragen of ze meer kunnen doen. Maar ook of ze eten voor mij kunnen maken. Ze zijn erg alert. Bijvoorbeeld ik heb blauwe plekken. Ze vragen dan of ik ben gevallen of ze vragen wat er aan de hand is. Ik heb vaak een ander. Dus ik heb wisselende medewerkers. Ik vind dit niet erg, als het maar geen man is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Groot Gelre? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.