Thuiszorg Groot Gelre

Thuiszorg

Rosendaalseweg 485 6824 KK Arnhem
Deze locatie is onderdeel van DrieGasthuizenGroep

Waardering van Thuiszorg Groot Gelre - Arnhem op 24 oktober 2016 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Overige aandoeningen

Ze zeggen altijd hoe laat ze komen. Ze zijn er dan ook altijd. Ik kan ook altijd wel bellen, als ik wat heb. Ik geef dan aan, dat ze later of niet moeten komen. Ze praten altijd even of er wat is. Ik vind dit heel belangrijk. Bij mij moeten alleen de kousen uitgetrokken worden. Ik heb niet veel hulp nodig. Ze hebben verstand van zaken, omdat ze wel eens doorvragen. Ook krijg ik ook wel eens tips. Laatst had ik een aandoening, toen vroegen ze gelijk of ik mij beter voelde. Ze hebben dan wel de belangstelling. Ik heb te maken met wisselende medewerkers. Maar meestal weet ik wel wie er komt. Het zijn meestal wel de bekenden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Thuiszorg Groot Gelre? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.